2022. szeptember. Készülünk a Kutatók éjszakájára. Interaktív, játékos és gondolkodtató számítógép-alapú feladatokkal és kísérletekkel várunk minden érdeklődőt az AGORA-ban.

2022. augusztus-szeptember. Számítógépes-játékalapú feladatokkal támogatjuk az SZTE Karrierépítés c. összegyetemi alapozó kurzus megvalósítását.

2022. augusztus. Making Education Smart with The Smart Use of Technology-Based Assessment: Hungarian Case Studies címmel tartott a kutatócsoport vezetője plenáris előadást a Global Smart Education nevű konferencián (link a konferenciához: http://gse.bnu.edu.cn/en)

2022. augusztus. Elfogadásra került Ökördi, R. & Molnár, G. (2022). Computer-Based Intervention Closes Learning Gap in Math Accumulated in Remote Learning című tanulmánya a Journal of Intelligence c. Q1-es folyóiratban. Gratulálunk!

2022. július. A kutatócsoport vezetője Portóban az EARLI JURE konferencián tartott workshoppot Applying the Rasch model in the educational sciences címmel.

2022. július. Elfogadásra került Pásztor Attila kutatócsoporti tag közreműködésével írt Varga, Sz., Pásztor, A. & Steklács, J. (2022). Online Assessment of Morphological Awareness in Grades 2–4: Its Development and Relation to Reading Comprehension című tanulmány a Journal of Intelligence c. Q1-es folyóiratban. Gratulálunk!

2022. július. Elfogadásra került Wu, H. & Molnár, G. (2022). Analysing Complex Problem-Solving Strategies from a Cognitive Perspective: The Role of Thinking Skills című tanulmánya a Journal of Intelligence c. Q1-es folyóiratban. Gratulálunk!

2022. június. Elfodadásra került Liu, Y., & Pásztor, A. (2022). Effects of Problem-Based Learning Instructional Intervention on Critical Thinking in Higher Education: A Meta-Analysis című publikációja a  Thinking Skills and Creativity c. Q1-es folyóiratban. Gratulálunk!